afhandeling
Klachten
Klachtenregeling van Kadootjeposten
We doen er alles aan om jouw bestelling zo goed mogelijk af te ronden en te verzenden. Maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland met betrekking tot de levering en verzending van de bestelling. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kadootjeposten.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie..
Klantwaardering
KlantwaarderingWat een ontzettend leuke cadeautjes toch, elke keer weer! Snelle bezorging, ook tijdens de feestdagenperiode, en een gezellig kaartje erbij in d...
MiriamAl een paar keer een kadootje uitgezocht. ik had vergeten het adres van de ontvanger in te vullen (had die van mijzelf ingevuld)en ik heb gelijk g...
Hiske Heemskerk uit LeidenHeel leuk verzorgd. Had een fout gemaakt in het adres en dat werd meteen doorgegeven met verzoek om correctie! Ontvanger was heel enthousiast, zo...
Silvia uit HoofddorpLeuk kadootje gevonden netjes verzonden
MariekeVoeg hier sterren en een beoordeling toe. Of lees overige klantreacties.