Klantenbeoordelingen

  • top service

    Al een paar keer een kadootje uitgezocht. ik had vergeten het adres van de ontvanger in te vullen (had die van mijzelf ingevuld)en ik heb gelijk gemaild en binnen 5 minuten netjes het adres aangepast. Vorige keer twee verschillende namen gebruikt als ontvanger(1 is een koosnaampje)en ik kreeg gelijk een app of het wel kloptte dat is pas service toch!! zeker voor herhaling vatbaar en bovendien hele leuke geprijsd.
    6-7-2021
  • Top service

    Heel leuk verzorgd. Had een fout gemaakt in het adres en dat werd meteen doorgegeven met verzoek om correctie! Ontvanger was heel enthousiast, zowel over het kadootje als over de verpakking. Echte aanrader.
    23-5-2021
  • Netjes en correct verzonden

    Leuk kadootje gevonden netjes verzonden
    18-2-2021
  • kan niets bestellen/website werkt niet

    Account aangemaakt en verschillende keren geprobeerd iets te bestellen, maar lukt niet. Er wordt niets in het winkelmandje geplaatst.
    19-12-2020
  • leuke kadootjes

    Nu een aantal keer leuke (betaalbare) kadootjes besteld. Zijn ook steeds op tijd aangekomen. Ik ga hier zeker vaker een leuk kadootje laten versturen!
    23-10-2020
  • Na 3 dagen nog steeds geen pakje bezorgd!

    En nu...al weer een dag later is er nog steeds geen pakje bij mijn dochter bezorgd. Lieve mensen, als je specifiek op een bepaalde dag een cadeautje wil laten bezorgen bestel het dan niet hier! We kunnen post.nl hier niet de schuld van geven. Bestellingen bij andere bedrijven worden wel op tijd bezorgd! Het was mijn eerste en tevens laatste bestelling hier.
    15-7-2020
  • Kadootje is niet bezorgd

    Ik heb op zondag een bestelling gedaan met als bezorgdatum dinsdag. Het was een kadootje voor onze dochter haar trouwdag van onze kleindochters voor papa en mama. Een ballon en een plankje met tekst. De meisjes zijn heel erg teleurgesteld want...er kwam geen pakje voor papa en mama en morgen (of nog later!) is het niet meer leuk.
    14-7-2020
  • Bezorging kadootje

    De kadootjes zijn leuk maar helaas veel te laat bezorgd (4 dagen...)
    11-7-2018
  • Bedankt

    It's great that I can order from New Zealand to send some little ♥ gifts to family and friends. What a great way to show that you care.... a LOT ;-) ♥♥♥
    20-6-2018
  • leuk!

    Wat een leuke website, ik kende dit nog helemaal niet. Leuke, betaalbare cadeautjes en een prima service. bedankt kadootjeposten!
    27-4-2014
Waardering:*
Onderwerp:*
Opmerking toevoegen aan het gastenboek:*
Naam:*
Plaatsnaam:
Captcha validatie: *